strefy specjalne

Bardzo ważnymi elementami budującymi wizerunek każdego kraju są jego kultura, walory turystyczne, edukacja i jej poziom oraz mieszkańcy.
Z tego to powodu w powierzchni ogólnej wydzieliliśmy specjalne strefy dedykowane polskiej ofercie edukacyjnej i turystycznej, które wzmocnią pozytywny obraz Polski jako ważnego i atrakcyjnego miejsca w Europie i na Świecie.

Przestrzeń promocyjna podzielona jest na 4-cztery strefy tematyczne: A, B, C i D, strefę VIP oraz ciągi tematycznych stoisk firmowych:

 

 Strefa A: "Witamy w Polsce - Welcome to Poland" przybliżająca Chińczykom współczesną kulturę Polski, jej mieszkańców, nowoczesne miasta i polską przyrodę. Przewidziano tu specjalnie stworzoną instalację imitującą wrocławski rynek, której przestrzeń została zaprojektowana tak, aby każdy odwiedzający naszą ekspozycję mógł poczuć wyjątkową atmosferę polskich miast. Podłoże imitujące granitowa kostkę brukową w otoczeniu barokowych, różnobarwnych kamieniczek stanowić będzie doskonałe tło do wyeksponowania przygotowywanych instalacji multimedialnych przedstawiających dorobek i wkład Polski do dziedzictwa Europy i Świata. Polska jako kraj od wieków leżący na styku Wschodu i Zachodu Europy zawsze czerpał i wnosił wiele akcentów do kultury tej części Świata.

 

 

 

 

 Strefa B: "Polska w Chinach - Poland in China" to szczególne miejsce, której celem jest podkreślenie podobieństw, wzajemnych inspiracji i ważnych momentów historycznych łączących Polskę i Chiny. Ukazanie pokrewieństw pomiędzy obojgiem krajów pomoże stworzyć przestrzeń dla owocnej współpracy. W przestrzeni tej przedstawimy również sylwetki wielu Polaków, którzy pracowali w Chinach jak również sylwetki polskich architektów i naukowców, którzy nie zawsze są pamiętani w czasach kiedy to aktualne wydarzenia polityczne przesłaniają historyczne fakty. Tego typu wzmocnienie jest bardzo istotne w obustronnych relacjach wszelkiego typu w tym biznesowych.

 

 

 

Strefa C: "Studiuj w Polsce - Study in Poland" to przestrzeń dedykowana polskiej ofercie edukacyjnej publicznych i niepublicznych uczelni wyższych. W tej strefie polskie uczelnie wyższe zachęcać będą młodych ludzi z Chin do przyjazdu do Polski na studia. Na stoisku zaprezentują się więc polskie publiczne i niepubliczne uczelnie wyższe. Odwiedzający będą mogli zdobyć informacje na temat zasad rekrutacji, kosztów studiów i akredytacji bezpośrednio u źródła.

W miejscu tym będzie można również zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi programami dotyczącymi wymiany młodzieży jak również wspólnych możliwych programów naukowych w których mogłaby brać udział młodzież z Chin w Polsce lub młodzież polska w Chinach.

 

 


  Strefa D: "Polska oferta turystyczna - Destination Poland" jest strefą specjalną przeznaczoną na promocję polskiej turystyki. W tym miejscu odwiedzający będą mogli zapoznać się z polską ofertą turystyczną zachęcającą do odwiedzenia Polski. Celem tej przestrzeni będzie wypromowanie kraju jako atrakcyjnego punktu turystycznego na mapie Europy, charakteryzującego się bogatą ofertą, wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. W strefie tej przedstawimy oferty regionalnych przedstawicielstw Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Uzdrowisk Polskich, których oferta jest już porównywalna z poziomem światowym.