TRYPOLIS:
23 - 26 maja 2025
FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY
Misja Firm Polskich do Libii  to jedyna taka okazja na nawiązanie bezpośrednich kontaktów biznesowych z firmami z tego bogatego kraju,
gdzie w tej chwili wydobywa się i sprzedaje do UE ponad milion baryłek ropy naftowej dziennie. Libia nie produkuje poza ropą i jej przetworami tak naprawdę niczego sprowadzając wszystkie artykuły, przede wszystkim z sąsiedniej Europy, dlatego nie może zabraknąć tu i Twojej firmy.
Branże najbardziej poszukiwane w Libii  to: materiały budowlane i wykończeniowo-wyposażeniowe, meble, tekstylia i wyroby skórzane, artykuły spożywcze, mięso Halal i słodycze, wyposażenie szpitali i jednostek medycznych, leki i farmaceutyki, higiena, meble użytkowe i biurowe, lartykuły dekoracyjne, maszyny pakujące, maszyny i urządzenia rolnicze, auto-moto, przemysł naftowy i armatura, materiały budowlane w tym płytki ścienne i podłogowe i inne.  Dla każdego Uczestnika naszej Misji gwarantujemy odpowiednich Partnerów biznesowych, których wyszukujemy wspólnie z Izbą Przemysłowo-Handlową w Trypolisie.
HARMONOGRAM ORAZ SZCZEGÓŁY
misji gospodarczej firm polskich do libii

MISJA GOSPODARCZA FIRM POLSKICH DO LIBII
TRYPOLIS: 23  - 26 Maja 2025

ORGANIZATORZY:
1.1. SCC Silesia Chamber of Commerce Ltd. Organizator polski
PL, 53-015 Wrocław, ul. Karkonoska 8
Tel.:+48 661 345 808
Tel.:+48 789 398 744
e-mail: biuro@scc.org.pl
www.scc.org.pl
1.2. ASTART Ltd. Londyn, UK. Organizator równoważny
Kontakt w Polsce:+48 789 398 744
1.3. Tripoli Chamber of Commrce, Industry & Agriculture Tripoli Libya


2.0. PROGRAM RAMOWY:

Dzień pierwszy – piątek 23 maja 2025
- Spotkanie Uczestników na lotnisku w Warszawie
- Przelot z Warszawy do Tunisu
- Przelot z Tunisu do Trypolisu
- Zakwaterowanie w hotelu w Trypolisie
- Kolacja w gronie własnym.


Dzień drugi- sobota 24 maja 2025
- Śniadanie w hotelu
- Zwiedzanie Trypolisu
- Spotkania z przedstawicielami biznesu libijskiego
- Kolacja


Dzień trzeci - niedziela 25 maja 2025
- Śniadanie w hotelu
- Spotkania B2B w Trypolitańskiej Izbie Przemysłowo - Handlowej
- Rozmowy indywidualne
- Uroczysta kolacja pożegnalna


Dzień czwarty - poniedziałek 26 maja 2026
Check out - transfer na lotnisko i powrót do Polski.


3.0. DATA OSTATECZNEGO ZAMKNIĘCIA ZGŁOSZEŃ:
18 KWIETNIA 2025 lub do wyczerpania miejsc. Liczba miejsc ograniczona.


4.0.KOSZTY UCZESTNICTWA
4.1.OPŁATA ZA MISJĘ OBEJMUJE DWA WARIANTY DO WYBORU:
A. Przeloty: Warszawa - Tunis - Trypolis - Tunis - Warszawa (Wariant A).
B. Pokoje jednoosobowe w hotelu w Trypolisie (Wariant A).
C. Rezerwacja pokoi w wybranych hotelach w Trypolisie (Wariant B).
D. Zaproszenie oraz przygotowanie do spotkań firm libijskich (Wariant A i B).
E. Sale do rozmów z cateringiem (Wariant A i B).
F. Tłumaczenie podczas spotkań B2B (Wariant A i B).
G. Konsultacje na temat rynku Libii (Wariant A i B) .
H. Wyżywienie: śniadania i obiadokolacje podczas pobytu w Libii  (Wariant A).
I. Materiały informacyjne i identyfikatory (Wariant A i B).
J. Transport osobowy na miejscu w ramach realizowanego programu (Wariant A)
K. Zwiedzanie Trypolisu (Wariant A i B).
L. Ubezpieczenie NW (Wariant A i B) 100 000 EUR zawierające choroby przewlekłe.
Ł. Pełna opieka logistyczna ze strony organizatorów (Wariant A i B).
M. Organizacja wiz do Libii (Wariant A i B).
N. Pomoc przy rozmowach z partnerami libijskimi  (Wariant A i B).
O. Ubezpieczenie od rezygnacji - opcjonalnie


4.2.WARUNKI FINANSOWE*,**,***,****
Wariant A:
Pełne uczestnictwo w programie Wariant A równowartość: 2.690,00 Euro + 23%VAT/osobę płatne w dwóch ratach, równych równowartość: 1.345,00 Euro + 23%VAT każda.

 

W skład kosztów Wariantu A wchodzą:
Koszty organizacyjne: 580EUR/osoby
Przeloty: około 1310EUR/osoby
Hotele i transfery: 400EUR/osoby
Wizy, sale z kateringiem, tłumacze, kolacje, ubezpieczenia: 400EUR/osobę.

 

Wariant B (nie obejmuje przelotu i noclegu):
Pełne uczestnictwo w programie Wariant B równowartość: 1.860,00 Euro + 23% VAT/osobę płatne w dwóch ratach, równych równowartość: 930,00 Euro + 23%VAT każda.

 

W skład kosztów Wariantu B wchodzą:
Koszty organizacyjne: 980EUR/osoby
Wizy, sale z cateringiem, tłumacze, kolacje, transfery na miejscu i ubezpieczenia: 880EUR/osobę.

 

UWAGA!
Jest możliwość uzyskania 15% obniżki całkowitych Kosztów Uczestnictwa przypadku wyboru finansowania w wariancie Astart.
*** Wybór opcji Astart  w żadnym stopniu nie wpływa na realizację programu SCC a jedynie umożliwia obniżenie kosztów uczestnictwa co jest również ujęte w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa OWU.

 

* Koszt 1 Euro wyliczany jest na podstawie średniego kursu NBP w dniu poprzedzającym wystawienia faktury VAT.

** Koszt uczestnictwa w misjach gospodarczych i w targach jest kosztem uzyskania przychodu.

 *** Uczestnik wybiera odpowiednią dla siebie formę fakturowania w postaci FV SCC lub promocyjną Invoice Astart.

**** W przypadkach koniecznych jest możliwość rozłożenia opłat na indywidualnie ustaloną ilość rat.


5.0. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU

5.1. Zgłoszenie uczestnictwa w Misji odbywa się poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego pocztą elektroniczną na adres organizatora biuro@scc.org.pl w terminie do:  18 KWIETNIA 2025.
5.2. W zgłoszeniu prosimy o zakreślenie wybranego przez siebie sposobu fakturowania kosztów uczestnictwa p.4.2***.
5.3. Potwierdzone przez organizatora zgłoszenie oznacza zawarcie Umowy uczestnictwa w Misji.
Zeskanowany, podpisany Formularz zgłoszeniowy prosimy przesyłać na adres organizatora: biuro@scc.org.pl .
5.4. Płatności wynikające z p. 4 rozłożone są na dwie raty, płatne na podstawie faktury:
Pierwsza rata płatna bezpośrednio po przyjęciu zgłoszenia na podstawie faktury VAT lub Invoice w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania  faktury.
5.5. Druga rata płatna w terminie do 30 KWIETNIA 2025 roku.

 

6.0. WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatności wynikające z p.5 należy przelać na konto organizatora lub współorganizatora na podstawie faktury VAT lub Invoice w wybranej opcji p.4.2.

 

7.0. REZYGNACJA I NIESPEŁNIENIE WARUNKÓW

7.1. W przypadku rezygnacji z udziału po potwierdzeniu przez Organizatora lub Współorganizatora przyjęcia zgłoszenia uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 20% zaliczki.
7.2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po  5.05.2025 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 50% opłaty
za uczestnictwo.
7.3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po 9.05.2025 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 75% opłaty
za uczestnictwo.
7.4. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po  12.05.2025 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 100% opłaty
za uczestnictwo.
7.5. Uczestnik może się ubezpieczyć od kosztów rezygnacji samodzielnie lub za pośrednictwem Organizatora.

 

8.0. ZASTRZEŻENIA I REKLAMACJE

8.1. Wszelkie reklamacje uczestników Misji Gospodarczej do Libii  należy zgłaszać pisemnie na adres organizatora
w terminie 14 dni od daty zakończenia imprezy.
8.2. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą uwzględniane.

 

9.0. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Zawarcie umowy oznacza akceptację i przyjęcie Ogólnych Warunków Udziału w Misjach Gospodarczych.
9.2. Przypadki nie uwzględnione w Umowie lub Ogólnych Warunkach Udziału w Targach i w  Misjach Gospodarczych będą rozstrzygane
na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.


Prosimy o wystawienie faktury VAT lub Invoice przez:

 

X     SCC Silesia Chamber of Commerce Ltd.    lub        X  Astart Ltd. London. UK         Prosimy o zakreślenie odpowiedniej opcji

Wybór opcji Astart w żadnym stopniu nie wpływa na realizację programu SCC a jedynie umożliwia obniżenie kosztów uczestnictwa co jest
ujęte w Ogólnych Warunkach Uczestnictwa OWU

FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY
Wybieram Wariant:      A      B

firma (nazwa):

firma (adres):

NIP:

telefon:

fax:

e-mail:

www:

reprezentant firmy:

informujemy że z naszej strony wydelegujemy osób:
proszę wpisać liczbę osób
i nacisnąć przycisk