SFAX:
19 - 24 stycznia 2025
FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY
W Tunezji w sektorze Odzieżowym działa prawie 1700 firm zatrudniających powyżej 10 osób, z czego ok. 1400 spośród nich produkuje towary wyłącznie na eksport. Występuje duży odsetek firm z udziałem kapitału zagranicznego (ok. 1150). Pod względem zatrudnienia, należy do najważniejszych w sektorze przemysłowym, dając zatrudnienie ok. 160 tys. osobom. Tunezja stawia czoła szybko rosnącej konkurencji ze strony m.in. Turcji oraz krajów azjatyckich. Największa koncentracja produkcji przerobowej sektora Odzieżowego to przemysłowe miasto Sfax i jego okolice. Zapraszamy do udziału wszystkie firmy polskie, które są zainteresowane współpracą produkcyjną z Tunezją, gdzie szyją już największe marki Świata. 
HARMONOGRAM ORAZ SZCZEGÓŁY
misji specjalnej polskich firm odzieżowych do tunezji

MISJA GOSPODARCZA POLSKICH FIRM ODZIEŻOWYCH DO TUNEZJI
SFAX: 19 - 24 STYCZNIA 2025


ORGANIZATORZY:
1.1. SCC Silesia Chamber of Commerce Ltd. Organizator polski
PL, 53-015 Wrocław, ul. Karkonoska 8
Tel.:+48 661 345 808
Tel.:+48 789 398 744
e-mail: biuro@scc.org.pl
www.scc.org.pl
1.2. Astart Ltd. Londyn, UK. Organizator równoważny.
Kontakt w Polsce:+48 789 398 744
1.3. Izba Przemysłowo - Handlowa Sfaxie.


2.0. PROGRAM RAMOWY:
Dzień pierwszy – niedziela 19 stycznia 2025
- Spotkanie uczestników na lotnisku Okęcie w Warszawie
- Przelot do Tunisu oraz transfer do Sfaxu.


Dzień drugi – poniedziałek 20 stycznia 2025
- Śniadanie w hotelu.
- Oficjalne otwarcie i spotkania B2B z produkcyjnymi w Izbie Przemysłowo-Handlowej w Sfaxie.
- Rozmowy bezpośrednie z firmami tunezyjskimi.
- Urocysta obiadokolacja.


Dzień trzeci – wtorek 21 stycznia 2025
- Śniadanie w hotelu.
- Spotkania robocze z firmami tunezyjskimi.
- Kolacja w gronie własnym.


Dzień czwarty – środa 22 stycznia 2025
- Śniadanie w hotelu.
- Spotkania robocze z firmami tunezyjskimi.
- Kolacja w gronie własnym.


Dzień piąty – czwartek 23 stycznia  2025
- Śniadanie w hotelu.
- Spotkania robocze z firmami tunezyjskimi.
- Kolacja w gronie własnym.


Dzień szósty – piątek 24 stycznia 2025
- Śniadanie w hotelu.
- Transfer na otnisko w Tunisie
- Powrót do Polski


3.0. DATA OSTATECZNEGO ZAMKNIĘCIA ZGŁOSZEŃ:
20 grudnia 2024 lub do wyczerpania miejsc. Liczba miejsc ograniczona.


4.0.KOSZTY UCZESTNICTWA
4.1.OPŁATA ZA MISJĘ OBEJMUJE DWA WARIANTY DO WYBORU:
A. Przeloty: Warszawa - Tunis - Warszawa oraz transfer z Tunisu do Sfaxu i z powrotem (Wariant A).
B. Pokoje jednoosobowe w hotelu w Sfaxie (Wariant A).
C. Rezerwacja pokoi w wybranych hotelach w hotelach w Sfaxie (Wariant B).
D. Zaproszenie oraz przygotowanie do spotkań firm tunezyjskich (Wariant A i B).
E. Sale do rozmów z cateringiem (Wariant A i B).
F. Tłumaczenie podczas spotkań B2B (Wariant A i B).
G. Konsultacje na temat rynku Tunezyjskiego (Wariant A i B) .
H. Śniadania i obiadokolacje podczas pobytu w Tunezji w ramach realizowanego programu (Wariant A i B).
I. Materiały informacyjne i identyfikatory (Wariant A i B).
J. Transport osobowy na miejscu w ramach realizowanego programu (Wariant A i B)
K. Zwiedzanie Sfaxu (Wariant A i B).
L. Ubezpieczenie NW (Wariant A i B) 100 000 EUR zawierające choroby przewlekłe i leczenie z powodu covid
Ł. Pełna opieka logistyczna ze strony organizatorów (Wariant A i B).
M. Organizacja wiz do Tunezji w razie potrzeby (Wariant A i B).
N. Pomoc przy rozmowach z partnerami tunezyjskimi (Wariant A i B).
O. Ubezpieczenie od rezygnacji - opcjonalnie.


4.2.WARUNKI FINANSOWE*,**,***.
Wariant A:
Pełne uczestnictwo w programie Wariant A równowartość: 2.860,00 Euro + 23%VAT/osobę płatne w dwóch ratach, równych równowartość: 1.430,00 Euro + 23%VAT każda.

 

W skład kosztów Wariantu A wchodzą:
Koszty organizacyjne: 680EUR/osoby
Przeloty: około 1200EUR/osoby
Hotele i transfery:620 EUR/osoby
Sale z kateringiem,tłumacze, kolacje, ubezpieczenia: 360EUR/osobę.


Wariant B (nie obejmuje przelotu i noclegu):
Pełne uczestnictwo w programie Wariant B równowartość: 1.860,00 Euro + 23% VAT/osobę płatne w dwóch ratach, równych równowartość: 930,00 Euro + 23%VAT każda.

 

W skład kosztów Wariantu B wchodzą:
Koszty organizacyjne: 980EUR/osoby
Sale z kateringiem, tłumacze, kolacje, ubezpieczenia: 880EUR/osobę.

* Koszt 1 Euro wyliczany jest na podstawie średniego kursu NBP w dniu poprzedzającym wystawienia faktury VAT.

** Koszt uczestnictwa w misjach gospodarczych i w targach jest kosztem uzyskania przychodu.

*** Uczestnik wybiera odpowiednią dla siebie formę fakturowania w postaci FV SCC lub promocyjną Invoice Astart.

 

5.0. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU
5.1. Zgłoszenie uczestnictwa w Misji odbywa się poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego pocztą elektroniczną na adres organizatora biuro@scc.org.pl w terminie do: 20 grudnia 2024.
5.2. W zgłoszeniu prosimy o zakreślenie wybranego przez siebie sposobu fakturowania kosztów uczestnictwa p.4.2***.
5.3. Potwierdzone przez organizatora zgłoszenie oznacza zawarcie Umowy uczestnictwa w Misji.
Zeskanowany, podpisany Formularz zgłoszeniowy prosimy przesyłać na adres organizatora: biuro@scc.org.pl .
5.4. Płatności wynikające z p. 4 rozłożone są na dwie raty, płatne na podstawie faktury:
Pierwsza rata płatna bezpośrednio po przyjęciu zgłoszenia na podstawie faktury VAT lub Invoice w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania  faktury.
5.5. Druga rata płatna na podstawie odpowiedniej w terminie do 10 stycznia 2025 roku.

 

6.0. WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatności wynikające z p.5 należy przelać na konto organizatora lub współorganizatora na podstawie faktury VAT lub Invoice w wybranej opcji p.4.2.

 

7.0. REZYGNACJA I NIESPEŁNIENIE WARUNKÓW
7.1. W przypadku rezygnacji z udziału po potwierdzeniu przez Organizatora lub Współorganizatora przyjęcia zgłoszenia uczestnik
zostanie obciążony kwotą równoważną 20% zaliczki.
7.2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po  27 grudnia 2024 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 50% opłaty za uczestnictwo.
7.3. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po 3 stycznia 2025 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 75% opłaty za uczestnictwo.
7.4. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie po 10 stycznia 2025 uczestnik zostanie obciążony kwotą równoważną 100% opłaty za uczestnictwo.

7.5. Uczestnik może się ubezpieczyć od kosztów rezygnacji samodzielnie lub za pośrednictwem Organizatora.

 

8.0. ZASTRZEŻENIA I REKLAMACJE
8.1. Wszelkie reklamacje uczestników Misji Gospodarczej do Tunezji/Sfax należy zgłaszać pisemnie na adres organizatora
w terminie 14 dni od daty zakończenia imprezy.
8.2. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą uwzględniane.

 

9.0. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Zawarcie umowy oznacza akceptację i przyjęcie Ogólnych Warunków Udziału w Misjach Gospodarczych.
9.2. Przypadki nie uwzględnione w Umowie lub Ogólnych Warunkach Udziału w Targach i w  Misjach Gospodarczych będą rozstrzygane
na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego.

 


Prosimy o wystawienie faktury VAT lub Invoice przez:

 

X     SCC Silesia Chamber of Commerce Ltd.    lub        X  Astart Ltd. London. UK         Prosimy o zakreślenie odpowiedniej opcji   

FORMULARZ
ZGŁOSZENIOWY
Wybieram Wariant:      A      B

firma (nazwa):

firma (adres):

NIP:

telefon:

fax:

e-mail:

www:

reprezentant firmy:

informujemy że z naszej strony wydelegujemy osób:
proszę wpisać liczbę osób
i nacisnąć przycisk